AdOps-konferansen 2017

More info and registration

INMA inviterer igjen til den årlige AdOps-konferansen. Med fokus på både utfordringer i hverdagen og større endringer i bransjen er dette en dag for alle som jobber med ad operations. Konferansen er satt sammen i samarbeid med INMAs faggruppe for Ad Operations, bestående av AdOpere fra en rekke bedrifter.

when

When is it happening

2. November.

Time: 09:00


About

What's happening

ARRANGØR: INMA

PRISER:
INMA-medlemmer: 1000 kroner
Ikke-medlemmer: 2500 kroner
Alle priser er oppgitt eks mva.

Program for dagen, med forbehold om endringer!

TID HVA AV
08.30-09.00
Registrering
09.00-09.10 Velkommen Stein Yttri Thomas, 1881
09.10-09.30 Status INMA + GDPR Kenneth Eriksen, INMA
09.30-10.00 GDPR - hvordan blir AdOperen påvirket Aleksandr Kublickij, Adform
10.00-10.30
Work break
10.30-10.50 Implementering av Google som plattform omfattet mye mer enn teknologi! Victoria Schultz, Amedia
10.50-11.10 Året som gikk. Anders Enger, Schibsted
11.10-11.30 Viewabillity - Måling i fremtiden Harald Kittelsen, Comscore
11.30-12.15
Lunsj
12.15-12.45 Automated ad-buying, Case study in AI Kristian Torgersen, Curamando
12.45-13.15 DFDS; Reise med Skreddersydde Algoritmer Boris Olij og Sondre Gulichsen, Xaxis
13.15-14.00 Panel: Rappotering en gang for alle.  
14.00-14.30
Work break
14.30-15.00 Online Video – Muligheter og fallgruver! Inge Hofstad Kjeilen, RED Media
15.00-15.30 Case  
15.30-15.45 Kahoot - konkurranse og premieutdeling
 
Vi avslutter dagen med sosial sammenkomst på Dr. Jekylls

Location

Where to go

Saga kino
Stortingsgata 28
0161 Oslo

Details

Read more and registration

Organizer

INMA